Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 21η

Photo a Day 21 February : full

Γεμάτος!

Ένα επίθετο στο Photoday!
Ένα λατρεμένο επίθετο για μένα. Από τις λέξεις που τις αγκαλιάζω και τις χρησιμοποιώ συχνά. Γεμάτος άνθρωπος, γεμάτη ψυχή, γεμάτη ζωή!  Ένα πολύ ζουμερό και πλούσιο επίθετο!
Σκεφτείτε το άδειο για παράδειγμα και σκέφτεστε αμέσως ένα άδειο σπίτι (από ζωή), μια άδεια τσέπη, ένα άδειο χαρτί, κάτι φτωχικό και λειψό τέλος πάντων!

Αντίθετα το "γεμάτος" υπονοεί την πληρότητα... όχι την τελειότητα που μας φοβίζει λιγάκι αλλά συνήθως κάτι όμορφο και ολόκληρο.
Ένα γεμάτο στομάχι υποδηλώνει ότι περνάς καλά!
Ένα γεμάτο πορτοφόλι ...α!  αυτό είναι κάτι πια σπάνιο κι αξιοπερίεργο στις μέρες μας!
Μια γεμάτη μέρα, το λιγότερο ότι ήταν μια ενδιαφέρουσα μέρα!
Μαι γεμάτη ζωή, το όνειρο των περισσοτέρων μας ....

Σας έχω περίεργα στιγμιότυπα σήμερα. Άφησα την κάμερα ( του κινητού ) να πιάσει διάφορα "γεμάτα" θέματα. 

Ένα γεμάτο νερά χωράφι. Στις φωτογραφίες το έπιασα (και το επεξεργάστηκα) 
όμορφα, όμως πιστέψτε με, δεν αντέχουμε άλλες πλημμύρες!
Να που γεμάτο δεν σημαίνει πάντα καλό!

 Σας υπενθυμίζω: Όχι, δεν είναι λίμνη!
Το γεμάτο νερά πηγάδι μας.
Αυτό είναι καλό! Γιατί το καλοκαίρι κινδυνεύουμε να ξεμείνουμε 
αν δεν γεμίσει αρκετά το χειμώνα
Αχα! Να και τα βάζα μου γεμάτα με λογής λογής πετράδια 
και κοχύλια για τις κατασκευές μου!

 Το βοηθητικό τραπεζάκι της ζωγραφικής μου!
Γεμάτο σε σημείο ασφυξίας.
 Μια γλάστρα με μικρές, καυτερές πιπεριές!
Κυριολεκτικά γεμάτη ε; "Τσακιστή" λαϊκιστί! 
 Ο πίνακας ανακοινώσεων στο γραφείο μου γεμάτος 
ζωγραφιές κι αφιερώσεις.
Ένα ποτήρι κρασί έχει συγκεκριμένο σημείο που γεμίζει. Δεν το ξεχειλάμε.
Έτσι το συγκεκριμένο αν κι όχι ξέχειλο θεωρείται γεμάτο.
Αν κι από όσο γνωρίζετε είμαι της σχολής: 
"βλέπω το ποτήρι πάντα μισογεμάτο κι ποτέ μισοάδειο"!
 Και στο τέλος άφησα κάτι αγαπημένο:
 Μια ζωή γεμάτη αναμνήσεις...
Κάποτε κι αυτό το μπλογκ θα είναι κομμάτι των αναμνήσεων μου. 
Ελπίζω να φτάσω στα βαθιά γεράματα με γεμάτο το τσουβαλάκι μου!

Άλλο ένα photoday (photoalbum για μένα) μόλις ολοκληρώθηκε.
Σας ευχαριστώ που το παρακολουθήσατε!

Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!
Σας ευχαριστώ ολόψυχα για όλη την υποστήριξη,
τόσο καιρό!
@ριστέα


34 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Είναι τόσο μαγικές οι φωτογραφίες σου! Απολαυστικές σαν ταξίδι...
    Και η τελευταία με το album σαν κλείσιμο ταινίας με ευτυχισμένο τέλος!

    Καλή δύναμη, καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σεβάχ μου!
      Αυτές τις φωτογραφίες τις ευχαριστήθηκε περισσότερο από κάθε άλλη φορά!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Είμαι λίγο πριν το τέρμα! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα και στο "σπίτι" σου Αριστέα μου!!πολύ γεμάτη η δημοσίευσή σου σήμερα: γεμάτη ωραίες φωτο,γεμάτη συναισθήματα....εύχομαι και η μέρα σου να γεμάτη ευχάριστες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μέρα ήταν γεμάτη κούραση αλλά κρατάω ακόμα! ;-)
      Φιλάκια Γεωργία μου! :)))

      Διαγραφή
  3. Πάντα γεμάτη με όμορφες εικόνες να έιναι η ζωή σου!!!!!
    Σου στέλνω ενα πρωινό φιλάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα.ωραία παρουσιαση,ωραίες φωτος. .αγαπώ ζωγραφική & κοχύλια

    Με συγκίνησε αυτή σου η παράγραφος
    Και στο τέλος άφησα κάτι αγαπημένο:
    Μια ζωή γεμάτη αναμνήσεις...
    Κάποτε κι αυτό το μπλογκ θα είναι κομμάτι των αναμνήσεων μου.
    Ελπίζω να φτάσω στα βαθιά γεράματα με γεμάτο το τσουβαλάκι μου!


    Αυτό με άγχωσε,ένοιωσα ένα σφίξιμο στο στομάχι μου, σαν αποχαιρετισμός μου φάνηκε!!
    Άλλο ένα photoday (photoalbum για μένα) μόλις ολοκληρώθηκε.
    Σας ευχαριστώ που το παρακολουθήσατε!
    Σας ευχαριστώ ολόψυχα για όλη την υποστήριξη,
    τόσο καιρό!

    Αντε,μια και σήμερα;Και τελειωνει επιτέλους η απογραφή; :)))
    είδες στήριξη και συμπαράσταση ε; μετρούμε και μεις μαζί σου τις μερες
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου , μην μου στεναχωριέσαι ...δεν σας αποχαιρετώ ακόμα! :))))
      Με τέτοια υποστήριξη όλα μου φάνηκαν λιγότερο βασανιστικά!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Χαρούμενη καλημέρα Αριστέα μου!
    Πολύ δυνατή κι ευαίσθητη η σημερινή σου δημοσίευση!Στο τέλος με συγκίνησες κιόλας με το άλμπουμ σου!Κι επειδή στο άλμπουμ κρατάμε τις όμορφες φωτογραφίες μας, σου εύχομαι να ΄ναι κι η ζωή σου το ίδιο όμορφη κι ευτυχισμένη!
    Αύριο είναι η τελευταία μέρα σου στην απογραφή και πρέπει να το γιορτάσεις γλυκιά μου!Σ΄ ευχαριστώ πολύ που μου κρατάς όμορφη παρέα με τα υπέροχα κείμενά σου!
    Να ΄σαι πάντα καλά και να χαμογελάς!Φιλάκια πολλά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κι αντεύχομαι γλυκά!
      Χαμογελάω για πολλούς λόγους σήμερα αν και είμαι χώμα!
      Αύριο λες να σπάσω και τίποτα από τη χαρά μου;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. ευτυχως δε φαινεται η ζωγραφια μου...φοβερη αναρτηση "οτι ειναι γεματο δε σημαινει οτι ειναι παντα καλο".σμουτς στη μουσουδιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κι έλεγα να ζουμάρω, αλλά ήταν τόσο μικρή ! Δεν την έπιανε ο φακός! Αν προσέξεις υπάρχει μια ακρούλα της!
      Μπουμπού μου εσύ!
      Μάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτά τα φωτογραφικά άλμπουμ! Πόσα έχω γεμίσει και εγώ..!
    Όπως τα λες, οτιδήποτε γεμάτο είναι πολύ καλύτερο από κάτι άδειο!
    Καλημέρα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου!
      Η νοσταλγία είναι στο αίμα μου! :))
      Εύχομαι και για σένα μόνο χαρούμενες στιγμές κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Η βροχή το παράκανε και γέμισε τα πάντα νερό..όχι, δεν είναι καλά όλα όσα είναι γεμάτα..καμιά φορά είναι και άσχημα και άβολα..
    Αλλά ας γεμίζουμε μόνο με όμορφα!!..σαν το άλμπουμ με τις φωτογραφίες, τα υλικά, τις ζωγραφιές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία μου!
      Χτες βγήκε ήλιος και είπαμε γλιτώσαμε! Αμ δε που θα μας έκανε τη χάρη και γι άλλη μέρα! Κοντεύουμε να σαπίσουμε με τόσο νερό!
      Μακάρι όπως λες κι εσύ να γεμίζουμ εμόνο με ομορφιές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. εγω θα σταθω γεματη καρδια ,γεματη ψυχη ,γεματα ονειρα,
    καλημερα αγαπημενη μου

    precious dreams.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου precious! Τι χαρά μου δίνεις!
      Ελπίζω να είσαι καλά χαρά μου και γεμάτος όμορφες στιγμές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Αριστεα μου!!!
    Μου άρεσε το φωτογραφικό άλμπουμ το γεμάτο αναμνήσεις!!!
    Αλλά και το τραπεζάκι σου, γεμάτο χρώματα, πινέλα και αξεσουάρ!!! Σαν το δικό μου είναι...χιχι...
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρα Φωτεινή μου!
      Πώς φαίνεται ότι λατρεύεις τις χειροτεχνίες ε;
      Το μάτι σου στο θησαυρό με τα υλικά ζωγραφικής ( κι όχι μόνο!)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ενδιαφέροντα στιγμιότυπα! Το τραπεζάκι σου το βρήκα εξαιρετικά δελεαστικό, με τα τόσα υλικά του. Και η γλαστρούλα σου μου έφερε στο νου τον... Τζέιμι Όλιβερ (αυτός δεν έχει κόλλημα στις συνταγές του με τις πιπεριές τσίλι;)

    Πολύ όμορφη ανάρτηση. Κρατώ το "γεμάτο" ως το πολυπόθητο αίσθημα πληρότητας και το "μισογεμάτο ποτήρι" ως στάση ζωής... Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω που θυμήθηκες τον Όλιβερ! Τρελαίνομαι να τον βλέπω!
      Τ κάνει να δείχνουν όλα τόσο εύκολα!
      Το τραπεζάκι αυτό το λατρεύω και δεν σκοπεύω να το αδειάσω με τίποτα! ;-)
      Εύχομαι να είναι η ζωή σου γεμάτη χαρούμενες στιγμές γλυκιά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Αν κατάλαβα πολύ το γεμάτο είναι πιο θετική έννοια από το άδειο, με λίγες εξαιρέσεις.
    Σου εύχομαι λοιπόν ζωή γεμάτη από χαρές, εμπειρίες, ενδιαφέροντα, αγάπη...
    και άδεια από λύπες, κενά, στεναχώριες...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου έτσι το είδα εγώ ... όντας πληθωρική στη σκέψη μου!
      Σε ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές....
      Αντεύχομαι τρυφερά!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Αριστέα μου!!
    Αν εξαιρέσω το χωράφι που είναι γεμάτο νερό, μας γέμισες με όμορφες εικόνες και σκέψεις! Ζήλεψα το βοηθητικό τραπεζάκι της ζωγραφικής! Ευτυχώς η μαμά μου δεν βλέπει την γλάστρα με τις καυτερές πιπεριές! Μιλάμε για μεγάλη αδυναμία!
    Σου εύχομαι το τσουβαλάκι σου να γεμίσει μόνο με όμορφες αναμνήσεις!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου, καλησπέρα!
      Όμορφες οι φωτό του χωραφιού πλημμυρισμένο αλλά η υγρασία μας έχει τσακίσει! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κοπέλα μου κι ανταποδίδω!
      Μάκια! :))

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Αριστέα μου!
    Άντε, μια τελευταία ανηφόρα σου'μεινε και μετά θα γεμίσεις πάλι την καθημερινότητά σου με ό,τι αγαπάς!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , ναι ! Μια ανηφόρα! Ουφ! Φυσάω και ξεφυσάω!
      Κάνω τώρα ένα μεγάλο διάλειμμα να ξεκουραστώ και το πάω σερί μπας και τελειώσω απόψε!
      Φιλάκια Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  15. Με συγκίνησε αυτό που είπες για το μπλογκ, πράγματι μια μέρα θα είναι όλα αναμνήσεις... και αυτό με κάνει να εστιάζω παραπάνω στο τώρα!! Οι φωτογραφίες από το πνιγμένο χωράφι μου άρεσαν πολύ, αν και βέβαια σαν πραγματικότητα είναι κουραστικό και επιζήμιο για τους αγρότες... αλλά εδώ κοιτάζω τις εικόνες σαν τέχνη και όχι σαν ρεαλισμό. Γι αυτό θα πω, τέλειες !!

    Φιλάκια Αριστεά μου :) καλό σου απόγευμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι χαρά μου! Εστιάζουμε στο τώρα με όλη μας τη δύναμη!
      Μεταξύ μας...κι εμένα μου άρεσαν οι πλημμυρισμένες φωτογραφίες σαν εικόνες!
      Φιλάκια κούκλα! :)

      Διαγραφή
  16. Πάντα ντύνεις πολύ όμορφα τις αναρτήσεις σου. Να είναι η ζωή σου γεμάτη όμορφες στιγμές. Αυτό σου εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου! Αυτό ήταν κάτι που προέκυψε μέσα από το Photoday! Με βοηθάει πολύ το παιχνίδι αυτό!
      Αντεύχομαι γλυκά κοπέλα μου!
      Φιλάκια!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  17. Σήμερα ήρθα βράδυ να σε βρώ. Γεμάτη η μέρα μου Αριστέα μου και μένα σήμερα. Χάρηκα το ωραίο κείμενο σου και τις τόσο ταιριαστές φωτογραφίες με το θέμα σου.
    να έχεις μια όμορφη γεμάτη μέρα αύριο.
    φιλιά καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου! Θα είναι!
      Μόλις ξεμπέρδεψα με την απογραφή! Αύριο λοιπόν στη δουλειά δικαιούμαι να το γλεντάω!
      Καλό ξημέρωμα και καλή ξεκούραση! ♥

      Διαγραφή