Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 6η

Photo a Day 6 February : soft

Απαλό, μαλακό... μεταξένιο θα πρόσθετα εγώ...
Τα έχω αλληλένδετα στο μυαλό μου βλέπεις....
Εσύ που χθες ταξίδεψες μέσα από τις φυσικές μυρωδιές έλα και ταξίδεψε σήμερα πάνω σε απαλές επιφάνειες... Θα σου ζητήσω να κλείσεις και πάλι τα μάτια...να φανταστείς ένα απαλό κορμί ( χωρίς τα ρούχα του- δεν θα πω γυμνό ...είναι πρωί κι επιβάλλω μόνη μου λογοκρισία).
Φαντάσου ότι είναι με λάδια τυλιγμένο, μετά από ένα υπέροχα μεθυστικό μπάνιο και τα χέρια σου ηδονικά τρέχουν πάνω του .... Έχεις κάτι πιο απαλό;
Ναι, ίσως...Το βαμπάκι είναι απαλό, μια γούνα, ένας αρκούδος, τα σατέν σεντόνια σου....
Σαν την αίσθηση του κορμιού όμως δεν υπάρχει άλλη! 

Σατέν νυχτικό, πιο απαλό δεν γίνεται

Τα αγαπημένα μου λάδια, που κάνουν πάντα τα μαγικά τους
Μα το λέει και στην ετικέτα: so soft!

 Το απαλό μου μπουρνούζι...
Υπέροχη αίσθηση 

 Κι αφού είναι πρωί και θα συνεχίσεις τις δουλειές σου
ένας μαλακός αρκούδος είναι ό,τι πεις για να συνέλθουμε ε;

Ουπς; Τι είναι αυτά;
Τα μαλακά καλτσάκια που έχω για τον ύπνο....
Δεν φαντάζεσαι πόσο απαλά είναι!

Τώρα αν περίμενες φωτογραφίες με γυμνό κορμί ...λυπάμαι αλλά δεν έχει! Αυτή τη φορά για άλλα σε προετοίμασα κι άλλα σου έδειξα...
Είναι φορές που η φαντασία είναι ανυπέρβλητη, που οι εικόνες είναι φτωχές για να αποδώσουν τα λόγια.... Σε αυτές τις περιπτώσεις κλείνε τα μάτια.... Ο νους είναι αυτός που έχει τις περισσότερες αισθήσεις.... 

Σε ευχαριστώ που έστω για λίγο ταξίδεψες μαζί μου....

Καλή σου μέρα....
@ριστέα

32 σχόλια:

  1. Όμορφα όλα τα απαλά σου...
    Τα καλτσάκια τα έχω κι εγώ ολόιδια και είναι σαν αφρός.
    Δεν τα νοιώθεις όταν τα φοράς...
    Είναι βέβαια λίγο αντισεξουαλικά αλλά ποιος νοιάζεται...όταν ζεσταίνονται τα ποδαράκια του.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλησπέρα Φλώρα μου !
      Αλήθεια λες; Μπορεί να είναι άκρως αντιερωτικά αλλά είναι πολύ απαλά και ζεστά όντως!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Χαρούμενη καλημέρα!
    Όμορφα το παρουσίασες Αριστέα μου και με τη φαντασία με ξεσήκωσες πρωί-πρωί!χαχαχα!Και δεν υπάρχει πιο όμορφο, ωραίο κι απαλό από ένα χάδι!
    Όμορφα κι ιδιαίτερα τα πραγματάκια σου στις φωτογραφίες!
    Όλη μέρα πάλι τρεχάματα για δουλειές!Να δούμε πότε θα ηρεμήσω!Κατά το βραδάκι μου φαίνεται πως θα χρειαστώ μπανάκι με λαδάκι για χαλάρωση!Μου ΄βαλες ιδέες τώρα..!χαχαχα!
    Να περνάς καλά χαρά μου κι όσο μπορείς ξεκούραστα!
    Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία μου!
      Είχα όρεξη χθες όταν την ετοίμαζα...τα είχα τσούξει κι ελαφρά οπότε καταλαβαίνεις....
      Α! Εγώ το πήρα απόφαση ..ως τις 22 θα κάνω τα στραβά μάτια! Φυτοζωώ αλλά μετά θα πάρω το αίμα μου πίσω!
      Κι εσύ να περνάς καλά χαρά μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Απαλά και όμορφα όλα!!
    Όσα φαίνονται στις φωτογραφίες, αλλά και όσα δε φαίνονται!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όσα δεν φαίνονται ! Πονηρούλι και το Μαράκι μου! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. "Ο νους είναι αυτός που έχει τις περισσότερες αισθήσεις"...
    Τί έγραψε ο ποιητής???!!!
    Υπέροχο post, Αριστέα μου!!!
    Μια απαλή αγκαλιά από εμάς!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου! Το παιχνίδι σήμερα το άφησα στη φαντασία σας!
      Φιλάκια!♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα πραγματάκια! Λάτρεψα τον αρκούδο σου!
    Αγαπώ τα λούτρινα γενικότερα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Κι είναι και τεράστιος!
      Όλος μια τεράστια αγκαλιά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Βασανιστική σήμερα η ανάρτησή σου...

    Να θες να απλώσεις το χέρι σου,
    ν΄αγγίξεις και να χαϊδέψεις..
    Να προσπαθείς να μυρίσεις απελπισμένα,
    μια υπόνοια αρώματος..

    ΥΓ:Ξεκίνησα να γράφω κάτι πριν, που είχε μέσα την φράση:
    "Τα κλειστά μάτια γυμνάζουν τις αισθήσεις" ...και μετά έρχομαι και διαβάζω "Ο νους είναι αυτός που έχει τις περισσότερες αισθήσεις" !!

    Καλή σου μέρα "βασανίστρια" των αισθήσεων!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Άρα πέτυχε! Ένα πείραμα που έκανα!
      Πλάκα κάνω! Ήθελα απλά να ταξιδέψετε με τη φαντασία σας και να νιώσετε το απαλό! Οι φωτογραφίες μου ( με το κινητό) δεν ήταν δυνατές!
      Έπαιξα λοιπόν κι εγώ με το λόγο!
      Και μάλλον.... τα κατάφερα!

      Βασανίστρια αισθήσεων;
      Μου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. μμμ..πιο όμορφα είναι εκείνα που φαντάζεσαι,μικρή Αριστέα!
    φιλιάαα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ουπς! Παραλίγο να χαϊδέψω την οθόνη με τις φωτογραφίες σου... Χαχα, θα με κοίταζε η διπλανή μου κι άντε να εξηγώ τι μου συμβαίνει...
    Μ' αρέσει ο νους σου έτσι όπως σκέφτεται και οι αισθήσεις σου έτσι όπως τις εκφράζεις. Πιο πολύ μου άρεσε ο παραπλανητικός σου πρόλογος, που έβαλε φτερά στη φαντασία μας...
    Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σου Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Μαρία μου έλιωσα στα γέλια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Το προσπαθώ......
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  9. Λοιπόν... αφού τελείωσα το διάβασμα, έκλεισα τα μάτια... και φαντάστηκα ένα γυμνό κορμί, αλειμμένο με λάδια, που φοράει μόνο αφράτα καλτσάκια και κρατάει στο ένα χέρι τον αρκούδο και στο άλλο ένα μπουρνούζι... (το σατέν το ξέχασα κάπου στην πορεία!!!!)

    Εντάξει, αστειεύομαι! Ωραία ανάρτηση! Καλή συνέχεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Αυτός κι αν ήταν συνειρμός ! Τέλειος! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Εσύ θα μας κάνεις να αλαξοπιστίσουμε με την περιγραφή σου. Επρεπε να γράψεις σημείωση στην ανάρτηση ότι είναι μόνο για άντρες χιχι
    φιλιά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μήπως να έγραφα κι ακατάλληλο για ανηλίκους; Αφού η δόλια δεν έβαλα γυμνή σάρκα! Κρατήθηκα! αχαχα! Φαντάσου να είχα βάλει δηλαδή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αν και αγαπώ τα σατέν, προτιμώ τον αρκούδο γιατί τη γλωσσίτσα που βγάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε... είδες ο άτιμος; Με μια γλωσσίτσα μας κέρδισε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία επιλογή της σειράς των φωτογραφιών..!
    Εκεί που πήγαμε να φανταστούμε διάφορα, τσουπ ο αρκούδος!
    χαχαχαχα! για μένα που διαβάζω τέτοια ώρα το κειμενάκι σου, μάλλον έπρεπε να ήταν αντίθετα :-)
    Όντως ταξιδέψαμε Αριστέα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!χεχε είχα ορεξούλες ...να σας μπερδέψω!
      Χαίρομαι που παρητήρησες ότι οι φωτογραφίες μπήκαν με σειρά! αχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μου θύμισες κάποια λόγια "Μοιάζει απαλό σα χνούδι, σαν κλέφτης που τον σκορπά ο άνεμος, το χέρι που ακουμπά το πέπλο του κορμιού σου, μα ζήλεψε ο έρωτας κι άφησε την ανάσα του γλυκά να σ’αγγίξει και απαλά να σου θυμίσει τις νύχτες που έθαμπωνε στης ομορφιάς σου την εικόνα"

    Απαλά η κάθε μέρα απάνω σου να γέρνει και οι αναρτήσεις σου να γίνονται αίτιο χαράς στους φίλους σου.
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφα λόγια άφησες εδώ γλυκέ μου ναυαγέ!
      (Αλήθεια ; Ακόμα θαλασσοπνίγεσαι; Δεν πέρασε καράβι;
      Μην ξεχάσεις τα σήματα καπνού!
      Εγώ λέω να φτιάξεις μόνος μια σχεδία! Εδώ ο Τομ Χανκς τα κατάφερε! Εσύ θα κολώσεις;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Με αυτή σου την ανάρτηση Αριστέα νομίζω οι άντρες αναγνώστες σου θα ξετρελλάθηκαν!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά γυναικάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Για αυτό έπεσαν οι προτάσεις βροχή;
      Πλάκα κάνω Δημητρούλα μου!
      Ούτε ένα mail οι ξεδιάντροποι! Πάει χάλασε ο κόσμος!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Που θα πάει....θα έρθει.....το mail εννοώ καλέ:)

      Διαγραφή
  15. Κι εγώ κάτι ζεστά, απαλά, χουχουλιάρικα καλτσάκια έχω για τον ύπνο! χιχι! Πάντως, σαν το σατέν και το βελούδο σε "απαλό"....!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο: σαν το σατέν και το βελούδο δεν υπάρχουν απαλότερα ....υφάσματα!
      Αλλά σαν την επιδερμίδα ...μωρού;;;;

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. δεν θα πω κάτι, θα κλείσω τα μάτια.. είναι και η ώρα για το απαλό μου μαξιλάρι!! χε χε.. φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή