Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Μάρτιος Photo A Day!


Αυτή  είναι η λίστα του Μαρτίου!
Σοβαρά τώρα ! Κοίταξέ την!

Ημέρες 2,5,8,14,17,21,22,23,24,26,27 έχουν ξαναπαιχτεί!
Η 16 απλά είναι γελοία!
Οι 3, 6  & 18 παντελώς αδιάφορες....

Ξεχωρίζω τις λέξεις:
lucky, fear, I want, important, in the distance,sound,
explore, a sing

Λες πως έχω κάτι καινούργιο να παρουσιάσω;

Σε ευχαριστώ!
@ριστέα
_____________________________________________________________
Σκέφτομαι ίσως να τραβώ μια φωτογραφία κάθε μέρα στα άσχετα θέματα και να ασχοληθώ πιο εκτεταμένα μονάχα αν τραβάει το θέμα. Δεν θέλω να σας κουράζω, μα ούτε να κουραστώ κι εγώ !
Σας φιλώ!
_____________________________________________________________

Μέρα 1η: L for Lies
Μέρα 2η: Εγώ το έφτιαξα αυτό
Μέρα 3η: Κλειδί
Μέρα 4η: Τύχη
Μέρες 5η & 6η: Από κάτω / καρέκλα
Μέρα 7η: Φόβος
Μέρα 8η: Αγαπημένος
Μέρα 9η: Πορτραίτο χωρίς πρόσωπο
Μέρες 10η &11η : θέλω / είναι σημαντικό
Μέρα 12η: Από απόσταση
Μέρα 13η: Ήχος
Μέρες 14η & 15η : Γευστικό / Εξερεύνηση 
Μέρες 16η, 17η. 18η: 9:00/ πράσινο/ παπούτσια
Μέρες 19η, 20η,21η,22η,23η: πινακίδα/ καθαρός/ εν ώρα εργασίας / για μένα
Μέρα 24η: Πάνω
Μέρα 25η: Μέσα στο συρτάρι μου
Μέρα 26η: Κάτι που έκανα
Μέρα 27η: Ζευγάρι
Μέρα 28η: Μέσα στον καθρέφτη
Μέρα 29η: Καληνύχτα
Μέρες 30η & 31η : Ξεκούραση / πράγματα

28 σχόλια:

  1. Καλησπέραα!
    Διάβασα και εγω πολλές φορές τη λίστα!
    Μερικά επαναλαμβάνονται,αλλά φαντάσου τόσοι μήνες που πέρασαν,τι να πρωτοσκεφτεί και τι καινούριο να έχει απομείνει για να προσθέσει η Chantelle.Μάλλον έχει ξεμείνει απο ιδέες,γιαυτό ζητάει καινούριες απο τους αναγνώστες της.Ακόμη το σκέφτομαι να συνεχίσω.Αν το αποφασίσω τελικά,θα κάνω εβδομαδιαία ανάρτηση.Γενικά το ζητούμενο είναι μόνο φωτογραφίες,οπότε αν συνεχίσεις και εσυ απλά βάλε σχετικές με το θέμα.Αλλά να σου πω κάτι,μεταξύ μας;Πάντα περιμένω τις σκέψεις σου,που ακολουθούν τις εικόνες με περισσή χαρά..Επιπλέον μέσα απο το φωτογραφικό φακό της Αριστέας μας,τίποτα δεν είναι κοινό ή συνηθισμένο!

    Για σκέψου το λοιπόν!
    Καλό σου βράδυ!

    (το βιβλιαράκι που περιέχει τα διάφορα στιχάκια,είναι ενα είδους ημερολογιου,που έχω στο γραφείο μου.Δες εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/01/365.html
    φιλάκια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ,ξέχασα να σου πω οτι θα ήταν τέλεια ιδέα να φτιάξεις με τα χεράκια σου εναν πίνακα..και δεν σου κρύβω οτι θα ήθελα να ήμουν η νικήτρια!χαχαχα

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Γελάω με το τελευταίο! Το σκέφτομαι από πριν τελειώσωσ την απογραφή! Θα είναι κίνητρο για να ξεσκουριάσω κιόλας και να πιάσω ξανά τα πινέλα μου!

      Τώρα για το Μάρτη το σκέφτομαι κι εγώ για εβδομαδιαίο γιατί όντως κουράστηκα τώρα στο τέλος! Τα πήρα και με χάλασε όσο δεν φαντάζεσαι το 9 o'clock! Είναι η ώρα που κάνω γυμναστική έχω θέμα! Απλά είναι χαζό κάθε μήνα να βάζεις μια ώρα!
      Προσπαθώ να το δουλέψω στο μυαλό μου!
      Πάω για ύπνο! Ελπίζω να μου έρθει η φώτιση την ώρα που θα κοιμάμαι!
      Φιλάκια!

      ΥΓ: Μου φαίνεται θα φτιάξω μια δικιά μου λίστα και θα ησυχάσω αχαχαχαχα!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Γιατί όχι;;;
      Και εγω το έχω σκεφτεί!χαχααχα
      Πάντως αν φτιάξεις,εγω είμαι μέσα!
      καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Να παίρνεις μόνο τα θέματα που σε εμπνέουν για να είσαι κι εσύ ευχαριστημένη γι αυτά που γράφεις.
    Εγώ δύσκολα θα μπορούσα να κάνω ανάρτηση κατά παραγγελία.
    Εσύ έχεις αποδειχτεί super blogger αφού γράφεις κατά παραγγελία για οποιοδήποτε θέμα σου δίνεται.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φλώρα μου!Νομίζω πως αυτή τη συμβουλή θα ακολουθήσω κατά κάποιο τρόπο! Να δουελεύω μόνο ό,τι έχει αξία και για μένα και για σας! :))
      Το θέμα είναι να φτιάξω ένα μπούσουλα στο μυαλό μου μέσα στην ημέρα ...δεν θέλω να αφήσω καμία μέρα εκτός πάντως!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Και βέβαια λέω ότι έχεις κάτι καινούριο να πεις!!! Μια Αριστέα-Χαζέα δεν παύει να μας εκπλήσσει!!!
    Τώρα που τέλειωσε η απογραφή κιόλας και έχουμε άπλετο χρόνο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Καλημέρα Δημητρούλα μου! Εσύ είσαι δαγκωτό Χαζέα! Η απογραφή τέλειωσε αλλά άρχισε η ζωή της @ριστέας! ;-)
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  4. Αριστέα μου να συνεχίσεις!
    Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η λίστα αλλά δεν ήμουν συνεπής τον Φλεβάρη και λέω να μην συνεχίσω και τον Μάρτη... Θα δω! Θα αποφασίσω...!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μόνο σε μένα δεν άρεσε η λίστα; Ίσως γιατί κάποια θέματα τα έχω δουλέψει στο παρελθόν!
      Εσύ είσαι πάνω στην καλύτερη ηλικία για έξω! Τρέξε και ζήσε!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  5. Και για μένα ήταν λόγος να σταματήσω αυτή η επανάληψη!!! Νομίζω βγάλε μια δική σου λίστα όπως λες, να ακολουθήσουμε!!! χε χε... φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα!Να σου πω ,λίγη φαντασία την έχω ! Απλά νομίζω ότι αφού έτσι βρήκαμε το παιχνίδι έτσι πρέπει να συνεχιστεί! Σε ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Δεν νομίζω πως χρειάζεσαι έμπνευση από κάποιον άλλο...οπότε πάρτο πάνω σου! :-)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου!
      Δεν είναι θέμα έμπνευσης στη συγκεκριμένη περίπτωση αλλά κούρασης! Ψάχνω να δω πώς να το δουλέψω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα..δε κατάφερα χθες να μπω στο μπλογκ σου ξανά για να δω τη λίστα..Την είχα δει όμως πρώτη φορά χθες σε ένα άλλο μπλογκ
    Νομίζω Αριστέα μου να κάνεις αυτό που θα σε κάνει εσένα να νοιώθεις πιο άνετα και ωραία..Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι μου!
      Σε ευχαριστώ καρδούλα μου πολύ! Το νιώθω ότι με σκέφτεσαι και με συμμερίζεσαι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστέα μου!!
    Το photo a day είναι καθαρά ένα φωτογραφικό παιχνίδι.
    Για μένα κάθε νέα λίστα είναι κάτι καινούργιο. Πάντα μέσα στα πλαίσια της μιας και μοναδικής φωτογραφίας που ζητάει στο θέμα του.
    Εσύ θέλησες να το δεις διαφορετικά και ήμουνα από τους πρώτους που αυτό άρεσε πολύ! Όποια κι αν είναι η απόφασή σου είμαι μαζί σου!! :)) Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παρασκευούλα μου!
      Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που είπες! Άρα μπορώ πάντα να το δω και διαφορετικά ε; Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Τώρα γιατί εμένα μου φαίνεσαι αποφασισμένη να το ακολουθήσεις, παρόλο που δεν τρελαίνεσαι με τα θέματα;

    Να κάνεις αυτό που αισθάνεσαι εσύ καλύτερο. Κι εγώ μαζί σου θα είμαι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί είμαι Χαζέα! αχαχα! Μου αρέσει πολλές φορές αλλά με βγάζει οφ η επανάληψη! Α! Και σαν καρκινάκι γκρινιάζω λιγάκι αλλά μου περνάει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αριστέα μου είσαι λιγάκι "βαράτε με κι ας κλαίω" ή μου φαίνεται;αχαχαχα!Αφού είμαι σίγουρη πως θα συνεχίσεις κι ας γκρινιάζεις!
    Κάνε ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου γλυκιά μου!Μου επιτρέπεις να πω μια γνώμη, μήπως και βοηθήσω απ΄ τ΄ αδιέξοδο!Εσύ κι οι άλλες κοπέλες που ασχολείστε μ΄ αυτήν την πρόκληση, να βάζετε σε συνεννόηση μεταξύ σας(αυτό θα το βρείτε εσείς) τα θέματα του μήνα, για να μην σας είναι όλο τα ίδια και βαρετά... και θα συμμετέχετε πάνω σ΄ αυτήν!Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητή!
    Φιλάκια πολλά!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγάκι το 'χω αυτό! Αλλά μη με βαράτε ναι; Με αγαπάτε ! Ακόμα κι όταν γκρινιάζω! :) :) :)
      Καλή σκέψη δύσκολη λιγάκι στην εφαρμογή!
      Αλλά να σου πω ότι θα το σκεφτώ! ;-)

      Τώρα ψάχνω πώς να το δουλέψω μέσα στο Μάρτη ώστε να παίρνω ανάσες και να κάνω κι άλλα θέματα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Όταν σε εμπνέει η ημέρα Αριστέα!! Βασικά, όπως θέλεις εσύ!!! Εμένα μου φαίνεται, πάντως, πως και το πιο ανιαρό και αδιάφορο θέμα, μπορείς και το παρουσιάζεις σαν σούπερ ενδιαφέρον.. οπότε;; χαχα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου κι εγώ έτσι το σκέφτομαι!
      αχαχα! Θα το προσπαθήσω χωρίς να βγω πάλι οφ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. έχεις δώσει άλλη διάσταση σε αυτό το παιχνίδι και αν τελικά αποφασίσεις να το κάνεις όπως λες, εμένα θα μου λείψει ο ιδιαίτερος τρόπος σου να βλέπεις τα θέματα, να φωτογραφίζεις και να γράφεις.Πάντως αν αποφασίσεις τελικά να κάνεις δική σου λίστα,συμμετέχω!Χι..χι.. το υπόλοιπο του Φλεβάρη θα το κάνω σε μια ανάρτηση, πάλι δεν κατάφερα, λόγω υποχρεώσεων να είμαι συνεπής σε αυτή την πρόκληση.Σε φιλώ και περιμένω να δω, θα αποφασίσεις τελικά, για δική σου λίστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου , καλημέρα.
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      χεχε θα το σκεφτώ για τον άλλον μήνα αυτό μάλλον!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Πάνω απ΄όλα, ότι σου αρέσει και σ΄ευχαριστεί!! Ακόμα και το ίδιο θέμα, όμως, είμαι σίγουρη πως θα μπεις στη διαδικασία να το παρουσιάσεις διαφορετικά κι εκεί βρίσκεται η μαγεία...σου!! Από την άλλη, είναι που σκέφτομαι κι εγώ να σου κάνω παρέα..αυτό το μήνα στην πρόκληση. Τι λες...παραβγαίνουμε???χαχαχα...Καλό μήναααααα :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Με μεγάλη μου χαρά...αλλά έχω αποφασίσει σε κάποια θέματα να χαλαρώσω...Θα δείξει! Όρκο σε αυτό δεν παίρνω...Συνηθίζω να με επλήσσω συχνά πυκνά!
      Καλό μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή