Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 8η

Photo a Day 8 February : something orange

Κάτι πορτοκαλί!

Επιτρέψτε μου την ανάρτηση σήμερα να την πάρω προσωπικά!  (Θα μου πεις τώρα: γιατί τις άλλες τι τις κάνεις; Περίμενε όμως...) Είναι αφιερωμένη σε μένα και στη μεγάλη μου λατρεία! Όσοι με γνωρίζουν καλά θα σου πουν: πεθαίνει για το πορτοκαλί. Από τα εννέα δωμάτια του σπιτιού μου, τα εφτά είναι στο πορτοκαλί. Νομίζω ότι και τα όνειρά μου αυτό το χρώμα θα έχουν!

Η ζωή μου όλη είναι πορτοκαλί! Όχι πράσινη, όχι μπλε...καθόλου ροζ! Για μαύρο ή γκρι , δεν το συζητώ! 
Πορτοκαλί...σαν τα φύλλα του φθινοπώρου ....σαν τον ήλιο που ξημερώνει ή δύει!  Σαν τον ουρανό που προσπαθεί να κρατηθεί λίγο ακόμα στο ρυθμό της ημέρας!




Όταν λέω πορτοκαλί η λέξη που έρχεται στο νου μου είναι μία: οργασμός! Ναι, ο οργασμός για μένα έχει χρώμα πορτοκαλί! Το κόκκινο (που πήγε εσένα το μυαλουδάκι σου ατιμούτσικο) είναι σκληρό χρώμα, αν το σκεφτείς! Το μαύρο, δεν το συζητώ! Αλλά πορτοκαλί; Το έχεις σκεφτεί; Είναι ζεστό! Έχεις πιο ζεστό από το πορτοκαλί; Είναι η απόχρωση της φωτιάς. Είναι το καλύτερο που μας δίνει ο ήλιος! Είναι μια αγκαλιά ολόκληρη. Δεν έχει γωνίες κι αιχμές το πορτοκαλί! Μόνο καμπύλες και εσοχές! Ζεστές, μητρικές εσοχές!  Κοίτα την φωτογραφία πιο πάνω ! Είναι μια οικεία, ζεστή εικόνα που εκπέμπει θερμότητα! Θες να εισβάλεις μέσα της! Σαν μήτρα είναι! Όχι δεν παρεκτρέπομαι! Σου γράφω από τα σωθικά μου μέσα! Μέσα στην κοιλιά της μάνας ακόμα,  το κουκούλι που με δέχτηκε και με έθρεψε μέχρι να δω το φως της μέρας, δεν το 'χω για μαύρο εγώ ..για σκοτεινό θάλαμο!  Περισσότερο για μια φωτεινή πορτοκαλί κοίλη φωλίτσα το έχω στη μνήμη εγώ!

Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τους πορτοκαλί τοίχους μου, τους πορτοκαλί καναπέδες μου, τα πορτοκαλί μαξιλάρια ή τα κεριά μου! Σου έχω δείξει και στο παρελθόν κεριά, μήλα, κουρτίνες....  Πεθαίνω κι ανασταίνομαι σου λέω!

Όσο γα τη σημερινή φωτογράφιση ...είχα θέμα! Συγκέντρωσα ούτε λίγο ούτε πολύ 25 φωτογραφίες! Τι να πρωτοβάλω; Καταλαβαίνεις λοιπόν! Οι φωτό με τα πορτοκαλί θέματα πέρασαν οντισιόν! Και κέρδισαν όχι οι καλύτερες! Μα οι αγαπημένες!

Ταξίδεψε στο χρώμα μέσα φίλη-ε μου... Σήμερα θέλω να νιώσεις τη ζεστασιά και τον παλμό του πορτοκαλί... Θέλω να νιώσεις τη ζεστασιά της μήτρας! Θέλω να νιώσεις μωρό που γεννιέται ....σαν τον ήλιο που ανατέλλει!


Στο τζάκι μου πάνω!


 Στον ξενώνα


 Στο σαλόνι μου




Στο δωμάτιό μου


 Στο γραφείο μου ( αν και μπλε ο υπόλοιπος χώρος)
σημείωση: ένας πίνακας δικός μου 
που πρώτη φορά βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας

Το αγαπημένο μου βιβλίο από Κοέλο, σε πορτοκαλί κι αυτό

Έχεις να μου αντιπαραθέσεις κάτι πιο ζωντανό και πιο ζεστό από  το πορτοκαλί; Δεν ένιωσες τις λάβες να τρέχουν ορμητικά το κορμί σου! Δεν οργίασες μαζί μου;
Αν όχι ...αύριο να σου πω ότι σε περιμένει μια "ένοχη απόλαυση"! Έτσι ζητάει η μέρα με το νούμερο 9 ! Keep in touch! 

Καλή σας μέρα,
δυστυχώς δεν είναι φωτεινή μέρα, αλλά μπορούμε να τη φανταζόμαστε ως έτσι.......
@ριστέα!

48 σχόλια:

  1. Το πορτοκαλί έχει και για μένα πολύ ξεχωριστή δόνηση.
    Υπήρχε για χρόνια σε διάφορες αποχρώσεις του σε τοίχους, καναπέδες, κουρτίνες, χαλιά. Ως και στις εσωτερικές πόρτες και στα καλοριφέρ.
    Τελευταία ένιωσα να μου χρειάζεται και λίγο μπλε-μοβ κι άλλαξα το χρώμα στους τοίχους.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει δόνηση! Ακριβώς! έτσι αισθάνομαι κι εγώ!
      Εγώ ακόμα δεν το βαρέθηκα!
      Μετράει χρόνια πολλά αυτή η αγάπη.........
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω το πορτοκαλί. Ειδικά στους τοίχους με τεχνοτροπία και κατάλληλο φωτισμό, είνα σα να βρίσκεσαι σε ένα μόνιμο ηλιοβασίλεμα.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ben μου ! Κι εγώ έτσι θέλω να αισθάνομαι : σε ένα μόνιμο ηλιοβασίλεμα! Έχω τρέλα με το ηλιοβασίλεμα! Το ζωγραφίζω διαρκώς ακόμα κι όταν δεν ζωγραφίζω...μέσα στη σκέψη μου!
      Φιλιά!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  3. Καλημερα!!! Απο μια ψιλομουντη αθν,μα με πορτοκαλενια διαθεση που ξεπηδαει απο μεσα μας!!!
    Κ εγω δηλωνω φανατικη του πορτό!!!
    Αλλωστε μεχρι προτινος το μισο σπιτι μας κ το υπνοδωματιο μας ηταν σε τετοιες αποχρωσεις. Κ οπως εμπαινε το φως του ηλιου,εκει στη δυση του....you can feel me!!!!
    Υπεροχη αναρτηση κ γεμισες τα ματια μου χρωματα λατρεμενα!!!
    Ευχαριστω....μπορω να συνεχισω τη μερα μου! Θα ξαναμπω να απολαυσω τις φωτο σου οταν θα νιωσω λιγο "blue"!!
    Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!

    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαϊλί μου....... φανατικούλα του πορτό! :))))))
      I can feel you!!!!!!!!!
      Χαίρομαι που σου φώτισα τη μέρα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  4. Εμένα γενικότερα το πορτοκαλί δεν είναι το χρώμα μου... Σε αντίθεση με εσένα, δεν μου κάνει αυτό το κλικ! Προτιμώ άλλα γήινα, λατρεύω το καφέ, το μπεζ, το γκρι-καφέ, το σκούρο πράσινο... Ωστόσο μέσα από τις φωτογραφίες σου και λόγω αυτών που έχεις γράψει, νομίζω το συμπάθησα λίγο περισσότερο!

    Υ.Γ Βέβαια σε λίγο που θα ανεβάσω κι εγώ τις φωτογραφίες μου θα δεις ότι παρότι δεν είναι το αγαπημένο μου, υπάρχει σε...αφθονία μες στο σπίτι! Πραγματικά δεν ξέρω πώς έγινε αυτό! Χαχαχα! Καλημέρα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρ και το καφέ και το μπεζ το αγαπώ! Εξάλλου δένουν τόσο τέλεια μεταξύ τους ε; Τα βρίσκεις μαζί σε συνδυασμούς!
      Τις είδα και τις δικές σου! Φαντάσου να το λάτρευες κιόλας δηλαδή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Επιτέλους συνάντησες το χρώμα σου Αριστέα μου!χαχαχα!
    Στο πορτοκαλί δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα, αλλά το λατρεύω στις εναλλαγές και τα παιχνιδίσματα του ήλιου σ΄ οποιαδήποτε εποχή, όπως στην υπέροχη φωτογραφία σου!Όπως επίσης και στο πορτοκάλι!Είναι ένα χρώμα όχι τόσο κυρίαρχο, αλλά συμπληρώνει όμως αρμονικά κι επιτυχημένα τον καμβά της φύσης!
    Κι οι υπόλοιπες φωτογραφίες σου το ίδιο υπέροχες!Τόσες που είδα, που νομίζω θα με κάνεις στο τέλος να το λατρέψω!
    Το παρουσίασες μ΄ όλη σου την ψυχή, που νομίζω πως τα όνειρα κι η ζωή σου θα ΄ναι πάντα πορτοκαλί... και το εύχομαι!
    Χαρούμενη και ζεστή καλημέρα με πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!!!!!!!!!!!!!!!
      Επιτέλους μια ανάρτηση εντελώς @ριστέα!!!!!!!
      Συμπληρωματικό ...έχεις δίκιο! Ας το έχω αναγάγει εγώ σε κυρίαρχο! Μούρλια της Χαζέας!
      Έδωσα όντως τη ψυχή μου χτες που το έφτιαχνα το θέμα! Με συγκινείς που το ένιωσες!
      Θέλω να κλάψω με την ευχή σου.... Μόνοι οι πολύ κοντινοί μου ήξεραν αυτό το πάθος! Τώρα το μοιράστηκα και με όλους εσάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα!
    Πρόσθεσε άλλον έναν στο orange club!! :))
    Ήξερες πως στην αγγλική οικοσημολογία, το πορτοκάλι δείχνει δύναμη, τιμή, και γενναιοδωρία;;

    Σε ευχαριστώ για την ζέστη και την θαλπωρή που εισέπραξα
    αυτό κρύο πρωινό, κι εύχομαι να τα έχεις κι εσύ συνέχεια μες την καρδιά σου..
    Φιλιά


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Aνταίε! Join me to my club!
      Όχι δεν ήξερα τα σχετικά με την αγγλική οικοσημολογία....σε ευχαριστώ για την ενημέρωση! Μου αρέσει ξέρεις να μαθαίνω!

      μμμ τώρα που το σκέφτομαι αν κι έγραφα όλη την ώρα κι ένα άγχος το είχα ( για να πιάσω το στόχο της ημέρας) ήταν μια καλή ημέρα τελικά!
      Ναι! Η εβδομάδα έκλεισε όμορφα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εννέα δωμάτια έχει το σπίτι σου;
    Ωωω!
    Ναι ναι,είναι γνωστή η λατρεία της πριγκίπισσας για το πορτοκαλί.
    Συνέχισε να πορτοκαλίζεις τη ζωή σου στο Σικάγο λοιπόν:))
    Φιλιαα πολλά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kwnnie μου ... δεν το έκαμα εγώ! Το βρήκα έτοιμο, κληρονομιά! Να 'ναι καλά οι γονείς μου!
      Εγώ το πήρα και το διακοσμώ κατά πως μου'ρχεται!
      χεχε! Το πορτοκαλίζω συνεχώς!

      Στο Σικάγο έχω να πάω από τα οκτώ μου! Όνειρο ζωής να βρεθώ ξανά εκεί που ξεκίνησα κάποια στιγμή!
      Ως τότε θα είμαι απλά η θεία από το Σικάγο! :))))

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλέ αυτό εννοούσα:)
      Φιλιά πριγκιπέσσα μου:3

      Διαγραφή
    3. :* Θα΄θελα μια μέρα να σε δω από κοντά και να σε φιλοξενήσω στη σουίτα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Δε θα μπορούσες να παρουσιάσεις αλλιώς το αγαπημένο σου χρώμα Αριστεούλα μας..σαν να επιλέγηκε για σένα το θέμα της 8ης ημέρας..ωραίες οι φωτος σου..μας ανοιξες για ακόμα μια φορά τις πόρτες του σπιτιού σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όμορφο και ζεστό χρώμα!μου θυμίζει καλοκαιρινά δειλινά,ξεχασμένη στην παραλία με ενα δροσερό ποτάκι!αχ!
    περιμένω τι θα μας ετοιμάσεις αύριο,μικρή!
    φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάλι μου κάνει όλες τις εποχές! :)))
      Αλλά με το καλοκαίρι , ναι είναι συνυφασμένο!
      χεχε! Σας προϊδέασα γερά για αύριο;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημένο χρώμα...
    Να φανταστείς στο πρώτο μου σπίτι τα ντουλάπια της κουζίνας ήταν βαμμένα στο πορτοκαλί χρώμα που πιο πορτοκαλί δεν γίνεται... και το φωτιστικό της κουζίνας ήταν ένα πορτοκάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πασταφλωρούκο μου! Αλήθεια λες;
      Χαίρομαι που ταυτιζόμαστε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ να το βλέπω το πορτοκαλί... το σαλόνι μου το έχω βάψει κι εγώ σε αυτές τις αποχρώσεις, έχω επίσης πορτοκαλί μαξιλάρια και έχω καδράρει πορτοκαλιά ηλιοβασιλέματα σε μαύρο φόντο. Το μόνο που δεν μου αρέσει, είναι να το φοράω!!! Γιατί, μη με ρωτήσεις, ποτέ δεν το κατάλαβα.

    Έμεινα με μια απορία. Όταν λες ότι ο πίνακας είναι δικός σου, τον έφτιαξες/ζωγράφισες εσύ;

    Καλό απόγευμα, Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μοιάζουμε επιτέλους; Κι αυτό σε συνέχεια από χτες ...με τις δικές σου αποκαλύψεις....
      Αν σου πω ότι ούτε εγώ το φοαράωωωωωωω;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ε; πωπω συμπτώσεις!

      Σχετικά με την απορία σου: ναι, ζωγραφίζω. Ερασιτεχνικά. Έχω βάλει ξανά πίνακες μου στο μπλογκ μου ! Κοίτα στην ετικέτα "ζωγραφική" θα βρεις τρεις δικούς μου πίνακες εκεί!
      Τώρα που αλλού έχω βάλει .... με το κεφάλι που έχω που να θυμηθώ;
      Το μόνο σίγουρο: το κουτσοπαλεύω με τα πινέλα και τα λάδια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ε, όχι και το "κουτσοπαλεύεις"!!! Τον λάτρεψα τον πίνακα!!! Πάω να δω και τους άλλους και θα σου πω τη γνώμη μου.

      Όσο για τα κοινά μας... πολύ, μα πολύ μου αρέσει!!!!!!!! Και δε θα εκπλαγώ καθόλου, αν στην πορεία διαπιστώσω κι άλλα... Φιλάκια, καληνύχτα!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα!
      Αυτός πραγματικά δεν είναι κάτι σπουδαίο. Δεν είναι καν σε τελάρο. Τον κορνιζάρισα γιατί θέλησα να τον σώσω ...Ήταν το πρώτο έργο μου με λάδι.
      Φιλιά.
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  12. Τόσο orange, ε???
    Εγώ πάλι... καθόλου!!!
    Ίσως να φταίει το ό,τι είναι του πορτοκαλί η μαμά μου, οπότε εγώ πήγα στο... μωβ!!! (Αγύριστο κεφάλι, παιδί μου!!!)
    Νομίζω πως την χάρηκες με την ψυχή σου αυτή την ανάρτηση, οπότε την χάρηκα κ' εγώ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς!
      Κοίτα ...και το μοβ το αγαπώ αμέσως μετα το πορτοκαλί!
      πχ! Λατρεύω το μοβ στο μπάνιο μου! Όλα τα κεριά και τα μπουκάλια εκεί μέσα θέλω να είναι μοβ!
      Αλλά μην δει το μάτι μου πορτοκαλί σε κεριά και είδη προικός...μαγεύεται!
      Ναι! Χτες έκανα πάρτυ όταν έφτιαχνα τη δημοσίευση!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Να κάτι ακόμα που μαθαίνω για σένα, είσαι orange lover :)
    Νομίζω πως το πορτοκαλί ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου όχι μόνο γιατί είναι χρώμα ζεστό όπως πολύ σωστά τόνισες, είναι και το πιο παιχνιδιάρικο χρώμα :) Το συνιστούν για την κουζίνα πολύ, όμως πρόσεχε, ανοίγει την όρεξη ;)
    Εμένα μου αρέσει πολύ να το βλέπω στη φύση, αλλά θυμάμαι όταν το καλοκαίρι έκανα το photo a day και έπεσα πάνω στο ίδιο θέμα, δεν είχα ούτε ένα μικρό πραγματάκι στο σπίτι μου να φωτογραφίσω ... ξέρεις εμένα ποια είναι η αγάπη μου ;)

    Καλό απόγευμα Αριστάκι μου γλυκό και καλό σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε μην ανησυχείς για τη όρεξη! Την ελέγχω! :)))
      Εγώ πάλι είχα πρόβλημα να διαλέξω από τα αναρίθμητα πορτοκαλί....Και πάλι δεν είδατε τίποτα...

      Εσύ ξέρω! Λευκό!
      Μέσα από σένα να ξέρεις αγάπησα το λευκό στο χώρο....
      Φιλιά μικρή μου Λύριελ! ♥

      Διαγραφή
  14. Σαν τον ήλιο που ανατέλλει!!..έτσι ακριβώς..!
    Το πορτοκαλί είναι και το δικό μου αγαπημένο χρώμα..και η αγαπημένη μου λέξη είναι πορτοκάλι...έτσι ήθελα να βαφτίσω το μπλογκ μου, αλλά τα είχαν πάρει και τα δυο..
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου την! Και μου έλειψες! :)))
      χεχε! Είναι ζεστό και παραπέμπει σε πολλές εποχές! Σε νιώθω και με νιώθεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Είναι πραγματικά από τα ωραιότερα χρώματα!
    Μου αρέσει που αφιερώνεσαι έτσι στις αγάπες σου και γράφεις τόσο όμορφα και ιδιαίτερα για αυτές!
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Η αλήθεια είναι ότι όταν γράφω για κάτι που αγαπώ δεν μπορώ να είμαι "λιγότερη"...να μη γράψω με πάθος!
      Φιλιά!
      Καλό ΣΚ χαρά μου!

      Διαγραφή
  16. Άλλη μια addicted in orange! Το λατρεύω σε διακόσμηση, σε είδη σπιτιού, στη φύση, παντού εκτός από τα ρούχα μου:)
    Η κουζίνα μου είναι πορτοκαλί (Lyriel ακούς;;;) και δεν ήξερα ότι ανοίγει την όρεξη! Έχω πορτοκαλί ψυγείο SMEG κ πορτοκαλί ψηφίδα στον τοίχο της με πορτοκαλί καρέκλες ΙΚΕΑ!! Σε περιμένω να φάμε μια μέρα κ εγώ θα έρθω να κοιμηθώ στον ξενώνα σου!!!
    Ο πίνακάς σου είναι υπέροχος Αριστέα μου. Είσαι τοσο ταλαντούχα.
    Καλό σου βράδυ πορτοκαλένια μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δημητρούλα μου! Α! Εσύ με ξεπερνάς: πορτοκαλί ψυγείο ; Θέλω κι εγώ! Μου έβαλες ιδέες για το επόμενο ψυγείο μου ( γιατί τι υπάρχον υπολειτουργεί).
      Ο πίνακας είναι πολύ απλός! Πήρα έμπνευση από τα ηλιοτρόπια του Βαν Κογκ κι πήγα να κάνω τις μαργαρίτες της @ριστέας! :-D
      Φιλάκια και καλό ΣΚ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  17. όλα τα χρώματα έχουν την ομορφιά τους και για τον καθένα μας σημαίνει, θυμίζει ή συμβολίζει κάτι..

    "Ξέρεις τι είναι ο έρωτας; Το άγριο μπλε της θάλασσας, το βαθύ κόκκινο της παπαρούνας, το φλύαρο πράσινο του λιβαδιού, το μεθυσμένο πορτοκαλί του χειμωνιάτικου ήλιου."

    ~ Αλκυόνη Παπαδάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που μας χαρίζεις λόγια της αγαπημένης σου Παπαδάκη Μαρία!
      Σε ευχαριστώ ομορφιά μου♥

      Διαγραφή
  18. Πορτοκαλί θέλησα κι εγώ να πάρω κάτι που αγαπώ χρόνια τώρα. Καμμιά φορά γίνομαι σημάδι για τους άλλους αλλά έμαθα να τους προσπερνώ.
    Πορτοκαλί μοιάζουν κάποια όνειρα, πορτοκαλί χρησιμοποιώ όταν θέλω να κατευνάσω, να μαλακώσω κάτι, ακόμα και όταν θέλω να δώσω έμφαση σε κάτι στην δουλειά μου αυτό το χρώμα βάζω. Ναι, για κάποιο λόγο ξεχωρίζει. Ίσως ειναι το ζεστό του κόκκινου και το κίτρινου που το αναδεικνύει. Χρώματα της φωτιάς, του ήλιου σε κάθε στιγμή που τον βλέπουμε. Για θυμήσου την φθινοπωρινή φύση. Αποχρώσεις όλη αυτών των χρωμάτων με το πορτοκαλί να δίνει παράσταση παντού.
    Όμορφο χρώμα διάλεξες ν'αγαπάς. Ζέστη βγάζει. Ζέστη που φαίνεται να'χεις κι εσύ
    Καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω; Με μάγεψαν τα λόγια σου.... συμπληρώνουν το δικό μου πάθος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. το πορτοκαλί μου αρέσει γιατί εκτός από ζεστό χρώμα, περιέχει μέσα του το δικό μου αγαπημένο χρώμα, το κίτρινο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι κορίτσι μου!
      Το έχει και το μπλογκ σου σήμα κατατεθέν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Πω! πω! Πορτοκαλί! Ζεστασιά! Οικειότητα! Χρώμα!!! Την χάρηκες και φάνηκε αυτή την ανάρτηση, Αριστέα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ...και διαβάζω για το πορτοκαλί,( συμπτωματικά είναι και το χρώμα της μικρής κόρης μου) :
    ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
    Χρώμα ενδιάμεσο (που αποτελεί την ένωση του κόκκινου και του κίτρινου χρώματος) που εμπνέει, ισορροπεί και απελευθερώνει.
    Θεωρείται θερμό (ζεστό), και εκφράζει μετάλλαξη. Είναι το χρώμα των ιδεών και της φαντασίας. Συμβολίζει την πολυτέλεια, την λαμπρότητα και την ευτυχία.
    Διεγείρει την δημιουργικότητα και φανερώνει φιλοδοξία και ενεργητικότητα ενώ όσοι το προτιμούν χαρακτηρίζονται από ροπή στις διασκεδάσεις, τάση στην άνεση, την αφθονία, την απόλαυση, την θέρμη, την κοινωνικότητα, το δυναμισμό, την υπερηφάνεια και την ανεξαρτησία.
    Χαρίζει ζεστασιά και δημιουργεί ευχάριστη διάθεση ενώ εκφράζει ωριμότητα συναισθημάτων και θαλπωρή.
    Διώχνει την θλίψη (καλό αντικαταθλιπτικό), χαλαρώνει και ανακουφίζει.
    Σου ταιριάζει απόλυτα λοιπόν, και μιας και είναι το χρώμα της ευτυχίας, από μένα, κάθε στιγμή σου να είναι πορτοκαλί, όπως πορτοκαλί ήταν και όλη η ανάρτηση σου!Φιλιά Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο πολλά σχετικά με το πορτοκαλί και την ψυχοσύνθεση τα γνώριζα...
      Σε ευχαριστώ και που τα έσωσες εδώ και για τις ευχές γλυκιά μου Γεωργία!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή