Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Photo a Day Μέρα 13η

Photo a Day 13 February : Walking

περπατώντας...

Ας μιλήσουμε λοιπόν σήμερα για το περπάτημα. Μπρος τι κάθεσαι; Σε σένα μιλάω που έχεις βολευτεί με το αυτοκίνητο, που χρησιμοποιείς τον ανελκυστήρα για να πας στον πρώτο, που λες διαρκώς ότι ναι, κάνει καλό λίγο περπάτημα στη ζωή μας, αλλά είσαι πολύ του καναπέος και των σήριαλς και μετά να οι κοιλιές, να τα προγούλια, να και τα πόδια που δεν κλείνουν μεταξύ τους. Κι επιτέλους (σήμερα θα τα πω χύμα κι όπως μου έρχονται) μην μου πεις πώς μια ζωή την έχουμε και θέλω να πάω χορτάτος ...Γιατί χορτάτος μπορεί να πας! Αλλά δεν είναι κρίμα να μην μπορείς να απολαύσεις τελικά την ίδια τη ζωή από τις δυσκολίες που προκύπτουν;
Τι είναι αυτό που δηλώνει η λέξη "περπάτημα" αν όχι  να απολαμβάνουμε  λίγο αυτό που μας έδωσε ο θεός για να κινούμαστε κι όχι για να καθόμαστε πάνω τους;
Τα πόδια μας το λοιπόν φτιάχτηκαν για βάδισμα! Κι η τεχνολογία κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να μας τα βγάλει σε αχρηστία! Σίγουρα υπάρχουν κι αυτοί που κάνουν διάδρομο -και δεν βγάζω την ουρά μου απέξω: hello  η αφεντιά μου κάνει στατικό ποδήλατο!
Αλλά δεν έχω ακούσει καλύτερη παρομοίωση από αυτήν, ότι δηλαδή είμαστε σαν τα ποντίκια μέσα στο κλουβί, που γυρίζουν τη ρόδα!

Να σοβαρευτώ όμως ... Το περπάτημα στη φύση δεν συγκρίνεται! Τα οφέλη; Τεράστια!
Οι ελεύθεροι χρόνοι μας; Μηδαμινοί. Οι πόλεις μας; Φυλακές! Σε τι ωφελούν οι διαπιστώσεις αυτές και οι δικαιολογίες; 
Αν έχεις χρόνο για τον καναπέ και το τηλεκοντρόλ, έχεις χρόνο για τα πάντα!
Κι όλο και κάποιο πάρκο εκεί κοντά ή έστω λίγο πιο μακριά θα ανακαλύψεις για να ρίχνεις το μισαωράκι σου !
Αν δεν έχεις τα σωστά παπούτσια, ξεκίνα από αυτό! Μία φόρμα όλο και κάπου θα βρεις μέσα στην ντουλάπα σου. Μουσική στα αυτιά ή μια καλή συντροφιά... 
Τώρα που έρχεται η άνοιξη σκέψου τις ομορφιές που έχεις να απολαύσεις!

Σκέψου πόσο θα ηρεμήσεις και τι δονήσεις έχει να σου δώσει η γη!

Και στην τελική, σκέψου όλους όσοι είναι σε αναπηρικά καροτσάκια πόσο πολύ θα ήθελαν ένα πράγμα στη ζωή τους: να μπορούν να περπατήσουν!

Μες στην καρδιά του χειμώνα δεν είχα καλύτερη φύση να σας δείξω.
Χώμα, χαλίκια, τσαλαπατημένο χορτάρι.
Αλλά τα βλέπω κι ανοίγει η καρδιά μου! 






Δέκα μέρες ακόμα για μένα καθιστικής ζωής!
Περιμένω ωσάν φυλακισμένος την ελευθερία μου!
Υπόσχεση: Να λιώσω τα αθλητικά παπούτσια μου ....
Ποιος θα με ακολουθήσει;

Καλή σας μέρα
@ριστέα

38 σχόλια:

  1. Πόσο πιο δύσκολο είναι το περπάτημα στην πόλη αν ήξερες καλή μου Αριστέα!!!
    Υποχρεωτικά λοιπόν περπατάμε στο διάδρομο, που δεν έχει να προσφέρει καμία ευχαρίστηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου καλημέρα!
      Και για μένα τα έγραψα... κι εγώ στατικό ποδήλατο κάνω! Αλλά εγώ αν θελήσω έχω δρόμους κι εξοχές! Πρέπει να βγω ξανά έξω από το σπίτι! Το περπάτημα είναι ζωή!

      ΥΓ: Εννοείται ότι από την καθιστική ζωή οποιαδήποτε κίνηση είναι ευλογία! Και μπράβο σου που κάνεις ξέροντας πόσο αντιπαθείς τη γυμναστική!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Α! αυτό είναι δικό μου θέμα! :-)
    Τα είπες τέλεια!
    Οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι για να κινούμαστε όχι να είμαστε σε ακινησία...!
    Όσο για αυτό που είπες για τους ανθρώπους που θα ήθελαν και δεν μπορούν...ήταν πραγματικά καθηλωτικό!
    Ξυπνήστε άνθρωποι και βγείτε έξω να κουνηθούμε λιγάκι απο την χαζομάρα της τηλεόρασης...ξυπνάει και το μυαλό με την κίνηση...κάτι ξέρανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι...νους υγιής εν σώματο ιγιεί!
    Φιλάκια Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που φωνάζουμε;
      Κουράστηκα τελευταία χωρίς να το θέλω να μαθαίνω νέα της τούρκικης σειράς του Αντένα! Παίζουν οι πληροφορίες δίπλα στα αυτιά μου....
      Για τα χάλια μας δεν φταίει κανείς άλλος από μας τους ίδιους!
      Η επιλογή είναι πάντα στο χέρι μας!
      Χαίρομαι που ακολουθείς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά τα λες Αριστέα μου, αλλά ποιος ακούει!Δεν το θεωρώ άσχημο, αλλά με το περπάτημα δεν τα πηγαίνω καλά!Μεγάλο μέρος γι΄ αυτό φταίει κι η δουλειά!Κι εδώ τουλάχιστον έχει μεγάλες αποστάσεις... μέχρι και πέντε χιλιόμετρα να κάνεις!
    Πάντως στην ιατρική το περπάτημα έχει αναγνωριστεί πολύ υγιεινό!Μου θυμίζεις ένα γιατρό που ότι ορθοπεδικό πρόβλημα κι αν έχει κάποιος, του προτείνει το περπάτημα!
    Μ΄ άρεσε πολύ κι η αναφορά σου στα άτομα με ειδικές ανάγκες!
    Κι οι φωτογραφίες σου τέλειες... θα ΄ναι οι δρόμοι που πας για περπάτημα!Υπομονή... σε λίγες μέρες θα ελευθερωθείς!
    Ξεκούραστη μέρα να περάσεις καλή μου με πολλά χαμόγελα!Φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έζησα στην Αθήνα ...βέβαια τότε ήμουν κοριτσάκι κι είχα μάθει στο περπάτημα από μικρή λόγω εξοχής...από το να περιμένω στη στάση εγώ το έριχνα στο περπάτημα!
      Κάνω υπομονή και από τέλος Φλεβάρη ξεκινώ παρεΐτσα με την αδερφή μου! Δώσαμε το λόγο μας σήμερα !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Άψογη η πριγκίπισσα!
    Όλοι βαριούνται να πάνε μέχρι τη γωνία για τσιγάρα ή για έναν καφέ λίγο πιο κάτω και παίρνουν αυτοκίνητο ή το υπόγειο.
    Εε όχι δα,το ξεφτυλίσαμε. Φύγε μισή ωρίτσα νωρίτερα από το σπίτι σου και πάνε με τα πόδια!:)
    Φιλιά και αγκαλιά για δύναμη(για κεινα τα νουμεράκια,κατάλαβες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες! Και για την πιο κοντινή απόσταση....αυτοκίνητο!
      χεχε γελάω με το "πάνε" Θεσσαλονικιά μου εσύ!
      Φιλάκια!

      Τα νουμεράκια όσο πάνε και λιγοστεύουν ...γιεεεεεε!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχα! Πήγαινε! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Εμείς!!! Εμείς θα σε ακολουθήσουμε!!!
    Κάθε Κυριακή, που δεν δουλεύει ο Γιάννης, κάνουμε πεζοπορία κ' ειδικά όταν έχει κ΄ καλό καιρό... ανυπομονώ!!!
    Πότε έρχεσαι Σύρο να σε... περπατήσουμε???!!!
    Φιλάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Καταπληκτικά θα ήταν!
      Κάθε Κυριακή μετά τις 22 του Φλεβάρη πρωί πρωί που θα κάνω κι εγώ πεζοπορία θα σε σκέφτομαι!
      Φιλάκια Γιάννα μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Βασικά εγώ περίμενα να θυμώσει κόσμος μαζί μου σήμερα ....
      Χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα!!
    Συμφωνώ μαζί σου!!Πάντα υπάρχει λίγος χρόνος για ενα μινι-εστω-περπάτημα.Εγω το απολαμβάνω με παρεούλα,ειδικά την άνοιξη που έχω σύμμαχο και τον καιρό!
    Βρίσκουμε χρόνο αρκεί να το θελήσουμε πραγματικά!
    φιλάκια πολλά!
    (υ.γ.με έχει βάλει σε σκέψεις η σημερινή φωτογραφική πρόκληση..τι να φωτογραφίσω..μου λες;;;..χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πάντα μπορούμε να βρούμε ευκαιρίες για λίγη κίνηση!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε! :)
      Βάλε περπάτημα στην πόλη εσύ! Μέχρι στιγμής δεν το είδα να παίζει κάπου!
      Φιλάκια!
      ΥΓ: Η Μαρία (me maria) ζωγράφισε πάντως!

      Διαγραφή
  8. Προσωπικά δεν το βλέπω μόνο σαν άσκηση αλλά είναι ένας τρόπος για να ηρεμήσω αλλά και να σκεφτώ!!!Και νιώθω τόσο τυχερή και ευλογημένη που μένω Θεσ/νίκαη που είμναι μια πόλη που μπορείς να περπατήσεις!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά το ανέφερες ! Το περπάτημα βοηθάει και στην ψυχική ευεξία! Μου ξέφυγε! ;-)
      Αχ πανέμορφη Θεσσαλονίκη!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, κορίτσι μου!

    Για μένα μιλάς, ε; Από τότε που πήρα το αυτοκίνητο έχω τσακωθεί με το περπάτημα...

    Ξέρω, ξέρω, θα με μαλώσεις... Θα δικαιολογηθώ λέγοντας πως περιμένω να ανοίξει λίγο ο καιρός, για να έχω κίνητρο να το κάνω επιτέλους και να το συνδυάσω και με την αναζήτηση υλικών από τη φύση... Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου!
      Δεν μαλώνω ποτέ τους άλλους κι ας τα χώνω λιγάκι ....Ο καθένας ξέρει νομίζω το καλό του! Περισσότερο το έγραψα για μένα για να παρατήσω το στατικό και να βγω ξανά στη φύση! Μούχλιασα στην καρέκλα μου με την απογραφή! Ούτε κι εγώ ξέρω πόσες ώρες κάθομαι όλη μέρα!!!!!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Περπάτησες τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου απόψε.
    Σ' ευχαριστώ που μου υπενθύμισες πόσο τυχερή είμαι που μπορώ να περπατώ.
    Υποκλίνομαι στο κείμενό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που επικεντρώθηκες στο πιο βασικό σημείο!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει το περπάτημα..οι βόλτες όμως περισσότερο!
    Δεν είμαι ο τύπος του ανθρώπου που θα βάλει τη φόρμα και θα ακολουθήσει ένα αυστηρό πρόγραμμα, αλλά εκείνος ο τύπος που θα βρει ευκαιρία για άλλη μια βόλτα!
    Μου άρεσε που μας παρακίνησες όλους πάντως!
    Φιλιά πολλά..καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά είναι κι οι βόλτες Μαρία μου! Τεράστια τα ψυχικά οφέλη!
      Το'χω αυτό ...να θέλω να παρακινήσω τους πάντες να κλείσουν τα χαζοκούτια και να βγουν στη φύση!
      Τι όμορφες που είναι οι εξοχές με ανθρώπους τριγύρω! Τα παλιά τα χρόνια έτσι εκεί που μένω και μου άρεσε!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  12. Γειά σου Αριστέα μου! Πες τα κορίτσι μου εσύ, καλά τα λες για το περπάτημα! Δε πειράζει, και μέσα στην πόλη μια χαρά είναι ο περίπατος, μπορεί να μην έχεις την ησυχία της φύσης, αλλά έχεις χίλια δυο να αποσπούν την προσοχή σου και χαμπάρι δε θα πάρεις που μπορεί να φτάσεις ;) Ειδικά αν έχεις και κανένα σκυλαράκι, τότε εκεί να δεις χαρά που θα κάνει να σε ακολουθήσει :))
    Πολλά φιλιά κοπέλα μου, καλό βράδυ !!

    υ.γ. γιατί έχεις 10 μέρες καθιστικής ζωής; χτύπησες πουθενά και έχω χάσει επισόδεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά τα λες χαρά μου κι εσύ! :)))
      Και μέσα στην πόλη είναι μία άλλη εμπειρία όντως, εντελώς διαφορετική!
      Έχω ρίξει τέτοιο περπάτημα στη ζωή μου και μέσα στην πόλη....
      ΥΓ: Όχι καλέ! Δόξα τω θεώ! Τόσες μέρες θέλω για να τελειώσω και να παραδώσω την απογραφή της δουλειάς μου η οποία για να γραφτεί απαιτεί να είμαι καθηλωμένη σε μια καρέκλα πάρα πολλές ώρες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. keep Walking λατρείααα!!
    Ας μην σου πω τι περπάτημα έχω ρίξει..Και ειδικά στην Πάτρα!! Τελείωσες με αυτόν τον "γολγοθά" επιτέλους;; Είχα αγχωθεί πραγματικά!!


    ΥΓ: Οταν πρωτομιλήσαμε εδώ δεν περίμενα ποτέ ότι θα ερχόμασταν κοντά με αυτό τον τρόπο! Νόμιζα πως ήσουν λίγο κλειστή και διαστακτική αλλά στην πορεία..Είσαι από τις μεγαλύτερες ΨΥΧΕΣ που έχω γνωρίσει. Και δεν θα σε "απομυθοποιήσω" όταν βρεθούμε διότι ποτέ δεν το κάνω..Όλοι έχουμε ελαττώματα αλλά καιρός είναι να μένουμε στα προτερήματα του άλλου χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τον εξιδανικεύουμε! Το YΓ προέκυψε μεγαλύτερο από το βασικό σχόλιο.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το κοριτσάκι το χαμογελαστό! :)
      χεχε! Γελάω που το ΥΓ είναι μεγαλύτερο από το σχόλιο!
      Να σου πω ...θέλεις τώρα να βάλω εγώ τα κλάματα; Ολόψυχα σε ευχαριστώ για όλα! Με βοήθησες πολύ στο να αρχίσω να ανοίγομαι ...ως τότε ήμουν μια άγνωστη, με ψευδώνυμο.... Καλά καλά ούτε οι φίλοι μου δεν ήξεραν ότι έγραφα εδώ.... Αλλά αφού δεν έχω κανένα λόγο να κρύβομαι...αφού δεν ντρέπομαι για κάτι ...αφού αυτή είμαι εγώ, γιατί να παρουσιάζω κάτι άλλο; Όχι δεν το μετάνιωσα ποτέ!
      Σε ευχαριστώ για αυτό που είσαι , το τόσο ζεστό χαρούμενο και ώριμο κοριτσάκι!
      Φιλάκια μικρή μου!
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  14. βραδυνό περπάτημα ή τρέξιμο δίπλα στη θάλασσα, ακόμα και με αέρα, να τη βλέπεις να σπά δίπλα σου, με μουσική στ'αυτιά και να ηρεμεί το μυαλό σου, γιατί εκεί δεν σκέπτεσαι, μόνο αφουγκράζεσαι και ρουφάς τη φύση.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω ; Μπας και να γράφαμε μαζί το Photoday;
      Υπέροχα τα γράφεις καλέ μου...πολύ όμορφες περιγραφές!
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα! :)

      Διαγραφή
    2. Δεν θα το αποδεχθώ, σ'ευχαριστώ πολυ :) Έχεις τον δικό σου όμορφο τρόπο να γράφεις ακόμα και ήχους και μυρωδιές πάνω στις φωτογραφιές σου.

      Διαγραφή
    3. Ναι ; Δεν δοκίμασες τη γλυκα του να δεις! ;-)

      Διαγραφή
  15. εγώ θα σε ακολουθήσω φυσικά!!! τι πιο όμορφο από το περπάτημα.. περπάτημα στο βουνό, στη θάλασσα, στη γειτονιά, στα μαγαζιά... φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φοράω τη φόρμα και τα αθλητικά μου και σε ακολουθώ!! Η βροχή μου έχει στερήσει τους περιπάτους και αισθάνομαι ότι έχω βαρύνει κατά εκατό κιλά!! Κοντεύει η Άνοιξη όμως!! Θα λιώσωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι νομίζω ότι περιμένουμε το τέλος του χειμώνα πώς και πώς! Ή την αρχή της άνοιξης!
      Λίγο ακόμα και ....φύγαμε!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή